Стартира бета версията на програма за виртуална реалност
Софтуера Gravity Sketch, който за пръв път беше представен миналата година, позволява на дизайнерите да изготвят и манипулират форми в три измерения, вместо само на екран. След като продукта е бил обявен, е тестван сред 50 художници и дизайнери, които използват виртуална реалност (VR) в тяхната работа.
След като преработи по-голямата част от бъговете, компанията най-накрая пусна апликацията на живо в Stream Early Аccess за бета тестване - изпробване на крайните етапи от развитие от широката общественост.
"За разлика от другите VR художествени инструменти за създаване на виртуална реалност, Gravity Sketch е фокусиран върху работния процес за творчески професионалисти и основи за създаването на геометрията в неразрушаващи се, здрави модели", казва съоснователят Oluwaseyi Sosanya.
"Проектанти, архитекти и инженери могат да създават бързи 3D макети на идеи и безпроблемно да ги прехвърлят към по-сложен CAD софтуер".
С презентирането на бета версията на софтуера на сайта Stream, компанията насърчава обществеността за обратна връзка, така че да могат да разберат най-добре как хората използват инструмента.
"Ние сме малък екип с големи амбиции", казват създателите.
"Ние сме разработили един тон от много функции, готови всеки да ги използва и да се наслади, но нямаме голяма представа за бъдещето. Искаме да вземем всичко от софтуера през 2017 и да го споделяме повече в сегашния му вид, за да получим по-дълбок поглед върху различните видове потребители и техните нужди".
Gravity Sketch VR работи с HTC Vive или Оculus инструменти за виртуална реалност. Потребителите започват с празно пространство и персонализират и създават средата около себе си .
Gravity Sketch e разработен от Кралския колеж по изкуства от завършилите Guillaume Couche, Daniela Paredes Fuentes, Pierre Paslier и Oluwaseyi Sosanya, с цел да се създават по-лесни начин модели за 3D чертежи във въздуха.
Източник: dezeen.com
Gravity Sketch RV software за творчески професионалисти